8 Mayıs 2008 Perşembe

BALKON DÜZENLEME

Yaz geliyor haydi kolları sıvayıp balkonlarımıza çıkalım.Balkon düzenlemeyle ilgili bazı fikirler:Önce balkonumuzu iyice temizleyelim.Plastik yada toprak saksılarımızı hazır hale getirelim.Boyalı süslü resimli saksı sevenler haydi iş başına saksılarınızı boyayın süsleyin.Sonra yazlık çiçek satan yapı marketlere yada bildiğiniz seralar varsa seralara çünkü oralarda fiyatları daha uygun olabilir.Çiçek seçerken balkonunuzun güneş alıp almadığı önemli güneş alıyorsa güneş seven çiçekler alın balkonunuz güneş görmüyorsa gölge seven çiçekler alın.Birde çiçeklerin dılında sebze fideleri alın ve balkonunuzun bir bölümünü mini bostan yapın ben ektim .Domates Biber Süs biberi ektim bu haftada soğan ve kırmızı biber ekeceğim aa unuttum yazmayı maydonozda ektim tavsiye ederim çok zevkli.:)Balkonunuza sığabilecek bank veya yapı markete gidip malzemeyi alıp kendinizin yapacağı bir oturma grubu yapın ham renk alın masanızı ve bank yada sandalyelerinizi istediğiniz renge boyayın çok zevkli olacaktır.Sonra rüzgar çanı gibi balkon aksesuarları alın süsleyin balkonunuzu
sonrada sabah kahvaltıları helede haftasonu kahvaltıları uzuuunnn süren çay saatleri çağırın arkadaşlarınızı sonra akşam yemekleri keyif kahveleri bu benim favorim ama biliyormusunuz biz daha balkonumuzu düzenleyemedik çünkü balkonumuza güvercin yumurtladı ve 3. haftası olmasına rağmen hala yumurtalardan çıkmadılar dişi ve erkek sırayla yumurtaların üzerinde oturuyorlar bakarmısınız dayanışmaya öğrendiğime göre yavrular çıkınca dişi yanlarından hiç ayrılmayacakmış erkek onlara yiyecek getirecekmiş bizde hiç rahatsız etmiyoruz eşimle.Doğaya müdahale etmemeliyiz.Bizde yavruların doğup büyüyüp uçup gitmelerini bekliyoruz balkona çıkmak ve balkonumuzu düzenlemek için.Hepimize mutluluklar.

Hiç yorum yok: